Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Διατροφή και λιπαρά

Έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο για την ισορροπία που πρέπει να έχουν τα λιπαρά στη διατροφή μας. Μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον, ειδικά το συμπέρασμα στο τέλος του άρθρου δίνει το στίγμα που καλό θα είναι να ακολουθούμε στην καθημερινότητά μας. Βέβαια, δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να φτιάχνουμε καθημερινά σολωμό και τα υπόλοιπα θαλασσινά, οπότε για τη λήψη της απαραίτητης ωμέγα 3 καλό θα είναι να έχουμε υπόψη μας και τις υπόλοιπες εναλλακτικές.

Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

6pack...σε οικονομική συσκευασία

Λίγο-πολύ, το μπυροκοίλι παίζει στους περισσότερους από εμάς, οπότε αντί για το πολυπόθητο 6pack κυκλοφορούμε με την οικονομική συσκευασία του...ενός. Κάποιοι το παίζουμε και λίγο αδιάφοροι και λέμε "ένας και καλός" αλλά κακά τα ψέματα, όλοι θα θέλαμε μια καλογυμνασμένη κοιλιά. Ψάχνοντας στο internet βρήκα αρκετές ασκήσεις για κοιλιακούς ανάλογα με το πόσο προχωρημένος ή όχι είναι ο κάθε ενδιαφερόμενος. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η γυμναστική από μόνη της δεν φτάνει, χρειάζεται και πολύ καλή διατροφή. Παίδες, μακριά από τα λιπαρά και ας την πέσουμε για λίγο σε τίποτα λαχανικά ή σαλάτες, δεν θα πάθουμε και τίποτα.

Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Υπάρχει κρίση!

"Υπάρχει κρίση στην αγορά", "η οικονομία μας είναι σε κρίση", "αφού παντού υπάρχει κρίση, δεν το βλέπεις;" και άλλα αντίστοιχα μονοπωλούν τις συζητήσεις μας εδώ και σχεδόν 2 χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι είτε περισσότερο είτε λιγότερο η καθημερινότητά μας πλέον έχει αλλάξει, όλοι είμαστε πιεσμένοι με ολοένα και μεγαλύτερη αβεβαιότητα για το μέλλον. Καλό είναι να βρούμε τρόπους για ελέγξουμε όσο γίνεται το στρες  που αυτές οι συνθήκες αναπόφευκτα μας προκαλούν γιατί πριν μας διαλύσει η κρίση είναι πολύ πιθανό να διαλυθούμε από το άγχος.

Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2012

Και με τα κιλά τί κάνουμε (part II);

Σε συνέχεια του προηγούμενου post, μια πολύ καλή και φυσικά πολύ υγιεινή επιλογή είναι οι σαλάτες. Ετοιμάζονται εύκολα, γρήγορα και με το κατάλληλο dressing μπορούμε να τους δώσουμε τη γεύση που επιθυμούμε!

Και με τα κιλά τί κάνουμε;

Το καλοκαίρι έχει πλέον φύγει αλλά έχει αφήσει πίσω του και μερικά παραπανίσια κιλά που λίγο πολύ όλοι πήραμε. Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα που συνδυάζει γυμναστική - αερόβια και ενδυνάμωσης - και λήψη των απαραίτητων συστατικών που συμβάλουν στο αδυνάτισμα είναι ο ιδανικός συνδυασμός για να επανέλθουμε στα επίπεδα που θέλουμε!